piątek, 15 maja 2015

Szubin- pierwsza wystawa

Witam w tym bardzo nietypowym poście! :) Pewnie część z was pomyśli: "dlaczego nietypowym?", właśnie dlatego, że dzisiaj cały post będzie skupiony na mojej osobie, a raczej na wydarzeniu, które miało miejsce... Wernisaż wystawy "Symetrie Geometrie" klubu Flesz połączony z wystawą moich prac! :)
Ten szczególny dzień planowaliśmy od około miesiąca- wybieranie i wywoływanie najlepszych zdjęć, docinanie brystoli, kompozycja, wieszanie antyram. 
Kiedy w dniu otwarcia obu wystaw wraz z grupą wsparcia złożoną z przyjaciół, rodziny oraz nauczycieli weszłam do budynku poczułam, że to wszystko dzieje się na prawdę. Pierwszy raz tyle osób robiło mi zdjęcia. Muszę powiedzieć, że byłam w szoku, że moje prace zostały aż tak pozytywnie odebrane. Obcy ludzie podchodzili, gratulowali, podziwiali, prosili o selfie i doradzali- dostałam nawet kwiatki! Atmosfera była wręcz magiczna, niesamowicie ciepła i rodzinna. Jeszcze raz dziękuję wszystkim obecnym, organizatorom i przede wszystkim moim pięknym modelkom, bez których dzisiaj nie byłabym w tym miejscu, w którym jestem.

Zapraszam do obejrzenia krótkiej fotorelacji! :)

zdjęcia: MB
















ZNAJDZIESZ MNIE NA:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz