niedziela, 28 grudnia 2014

Podsumowanie roku 2014!

Witam Was w tym nietypowym poście! :)
Na samym początku chciałabym gorąco podziękować każdemu z osobna za 10.000 wyświetleń :3 

Kończy się grudzień, więc za kilka dni powitamy nowy rok. Z tego powodu chciałabym w skrócie podsumować 2014. A więc zaczynajmy...

Na początku pragnę z całego serca podziękować niesamowitym osobom, które spotkałam na swojej fotograficznej drodze i z którymi miałam okazję nawiązać współpracę na sesjach typu TFP:

Agnieszka Sieracka, Aleksandra Kaczmarek, Angela Ochendal, Kasia Przykłocka
Kinga Koperda, Ksenia Narożniak, Michalina Barnach, Michalina Kornacka, Nikola Wojnowska
Ola Kaczmarek, Paulina Podelczuk & Dawid Iciek, Sandra Nowak, Zuza Maćkowska
Weronika Bładzich, Weronika Pietrzak 
Dziewczyny, Dawidzie, życzę Wam wielu sukcesów, szczęścia, powodzenia i samych uśmiechniętych dni! :)


Dziękuję również osobom, które dzielnie pomagały mi przy sesjach- w makijażu i nie tylko:
Angela Ochendal, Ksenia Narożniak

Dziękuję za każdą sesję zleceniową, bardzo cieszę się, że to właśnie do mnie zdecydowałyście się przyjść na sesję, i że doceniacie moją pracę. :)

Dziękuję za imprezy sportowe, które miałam przyjemność uwieczniać w tym sparing Zawiszy Bydgoszcz i Streetball w Nakle 









Dziękuję Julii Tomaszewskiej, dzięki której powstała grafika na konkurs 
pt. "Antyreklama palenia papierosów" 


Przy okazji dodam, że w mojej fotograficznej rodzince pojawił się obiektyw Canon 50mm f/1.8 oraz pierścień odwrotnego mocowania, którym mogę bawić się macro!


Chciałabym Wam życzyć, aby w tym nowym roku nie zabrakło Wam szczęścia, miłości, zdrowia,wiary w siebie oraz dni wypełnionych uśmiechem. :) 

Na koniec może jakieś postanowienia noworoczne...
Robić jeszcze więcej zdjęć, kształcić swoje umiejętności, wziąć udział w warsztatach fotograficznych, kupić wianek :D 
To chyba na tyle, mam nadzieję, że uda mi się spełnić je wszystkie :)

Trzymajcie się i do usłyszenia w 2015



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz